Ανανέωσαν ''3'' στον Ιβίσκο!
Στον Ιβίσκο θα συνεχίσουν και τη νέα χρονιά, τρεις αθλητές που έχουν βοηθήσει τα μέγιστα τα τελευταία χρόνια την ομάδα της Ανάληψης. Ο λόγος για τον Κώστα Τσαλίκη, τον Γιώργο Τσιτσούλα και τον Σπύρο Φιλιππόπουλο, οι οποίοι ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τον Ιβίσκο. Οι τρεις παίκτες ήθελαν να συνεχίσουν στον Ιβίσκo και βρίσκονται στα πλάνα του Παντελή Μισσού για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο Τσαλίκης είναι 35 ετών, αγωνίζεται στις θέσεις «2» και «3» και διακρίνεται για το φαρμακερό του σουτ. Ο έμπειρος αθλητής πέτυχε 113 πόντους σε 16 συμμετοχές στην κανονική περίοδο (μ.ο. 7.06) και παρέμεινε στην οικογένεια του Ιβίσκου. Ο Τσιτσούλας είναι 32 ετών και παίζει επίσης στην περιφέρεια… Στην regular season έπαιξε σε 4 παιχνίδι έχοντας 24 πόντους (μ.ο. 6), ενώ βοήθησε στη β’ φάση του πρωταθλήματος. Ο Φιλιππόπουλος, για τον οποίο ενδιαφέρθηκαν ο Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς και ο Ζέφυρος, είναι 27 ετών και αγωνίζεται στη θέση του σέντερ. Ο ίδιος φέτος πέτυχε 67 πόντους σε 9 συμμετοχές στην κανονική περίοδο (μ.ο. 7.44) και αναμένεται να δώσει λύσεις μέσα στη ρακέτα.
Έτσι μέχρι στιγμής στον Ιβίσκο έχουν ανανεώσει οι: Τσαλίκης, Λιβιεράτος, Τσιτσούλας, Φιλιππόπουλος, Φυλτζανίδης και Καμπουράκης, ενώ παίρνει σειρά ο Γιώργος Καραγιάννης. Φυσικά στο ρόστερ της ομάδας ανήκουν τα αδέρφια Μητσού, ενώ αποκτήθηκαν οι: Μάκης Δούβαλης (από Ήλιο Ιαλυσού), Άγγελος και Παναγιώτης Μαρινάκης (από Ζέφυρο) και Νίκος Σπανουδάκης (επίσης από Ζέφυρο).
































