''Φίλιππα ζεις, εσύ μας οδηγείς''
Μεγάλες και ιδιαίτερα συγκινητικές στιγμές έζησαν όλοι χθες στην Κρεμαστή... Η επιστροφή του Φοίβου από την Αθήνα, έγινε δεκτή από τους φιλάθλους με χειροκροτήματα και... τρελά πανηγύρια στο αεροδρόμιο ''Διαγόρας'', τα οποία συνεχίστηκαν και στην Κρεμαστή. ''Φίλιππα ζεις, εσύ μας οδηγείς'', ήταν το σύνθημα που φώναζαν όλοι κατά τη διάρκεια της διαδρομής και φυσικά οι παίκτες του Φοίβου αποθεώθηκαν από τους κατοίκους της Κρεμαστής. Όπως είναι εύλογο το κύπελλο άπαντες το αφιέρωσαν στους αδικοχαμένους Φίλιππο Δελαπόρτα και Γιάννη Τζιβίλογλου, οι οποίοι επίσης πανηγύρισαν εκεί ψηλά από τον ουρανό την τεράστια επιτυχία των κυπελλούχων Δωδεκανήσου. Το πανηγύρι συνεχίστηκε και το βράδυ στη Ρόδο, με την Κρεμαστή να γνωρίζει μεγάλες στιγμές, χάρη στο καμάρι της, τον ιστορικό Φοίβο, ο οποίος 42 χρόνια μετά, πήρε ξανά το κύπελλο ερασιτεχνών Ελλάδας. Οι στιγμές που διαδραματίστηκαν ήταν ιδιαίτερα φορτισμένες... Άλλωστε όταν ξεκίνησε το ταξίδι στο κύπελλο από την Ικαρία, άπαντες υποσχέθηκαν ότι θα το φέρουν στη Ρόδο. Και το έκαναν...
































