Ντύνονται στα ''χακί''
Στα «χακί» θα ντυθούν πολύ σύντομα δύο παίκτες των Αγίων Θεοδώρων Αρχαγγέλου… Ο λόγος για τον Άρη Παπανικολάου και τον Μάριο Πλατέλλα, τους οποίους κάλεσε η «μητέρα πατρίδα» να υπηρετήσουν τη θητεία τους. Αμφότεροι, τους επόμενους μήνες θα κληθούν να υπηρετήσουν τη στρατιωτική τους θητεία, ωστόσο θα υπολογίζονται από τον Παναγιώτη Παπακώστα για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο Παπανικολάου αρχικά είχε πάρει την απόφαση να επιστρέψει στη Λάρισα, ωστόσο θα παραμείνει τελικά στο νησί για να υπηρετήσει τη θητεία του και παράλληλα θα παίξει μπάσκετ ξανά στους Αγίους Θεοδώρους. Ο 23χρονος πόιντ-γκαρντ έκανε μία εξαιρετική χρονιά στους «πορτοκαλί» και η εισήγηση του Ροδίτη προπονητή ήταν η παραμονή του στην ομάδα, όπως κι έγινε δηλαδή. Από κει και πέρα ο Μάριος Πλατέλλας θα ντυθεί κι αυτός στα «χακί», αλλά θα παραμείνει κανονικά στο ρόστερ των Αγίων Θεοδώρων και μαζί με τον Στάθη Βλαχοδήμο, θα αποτελέσουν ένα καλό δίδυμο στη θέση «4».
































