Την Κυριακή η γενική συνέλευση
Την προσεχή Κυριακή 16 Ιουνίου πρόκειται να γίνει η γενική συνέλευση του Ατρόμητου Διμυλιάς για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου. Η γενική συνέλευση ήταν προγραμματισμένη για την περασμένη Κυριακή, ωστόσο δεν υπήρξε απαρτία, με αποτέλεσμα να μετατεθεί μία εβδομάδα αργότερα. Έτσι, άπαντες περιμένουν τις εκλογές της Κυριακής προκειμένου να γίνει γνωστό το Δ.Σ., με το οποίο θα πορευθεί τα δύο επόμενα χρόνια η ομάδα.
































