Επιτέλους, σχολές προπονητών
Κάλλιο αργά παρά ποτέ ή μήπως… άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Όπως και να έχει, τις προσεχείς ημέρες θα το ξέρουμε… Το πρόβλημα λύθηκε και σύμφωνα με πληροφορίες είναι θέμα χρόνου πλέον να ανακοινωθεί η λειτουργία της σχολής προπονητών. Οι συντονισμένες προσπάθειες του ΣΕΠΚ, της ΕΟΚ και ανθρώπων του μπάσκετ, σε συνεργασία με την ΓΓΑ, έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα ώστε να γίνει η σχολή κι έτσι οι νέοι προπονητές μπάσκετ να πάρουν το πολυπόθητο δίπλωμα. Απομένει να βγουν οι ανακοινώσεις και να ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τις διαδικαστικές λεπτομέρειες. Θυμίζουμε ότι εδώ και πέντε χρόνια δεν είχε λειτουργήσει σχολή προπονητών για οικονομικούς λόγους, ένα πρόβλημα όμως που επιτέλους λύθηκε.
Φυσικά μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και στα Δωδεκάνησα, όπου υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι για να βγάλουν τη σχολή. Η πενταετής αναστολή λειτουργίας των σχολών προπονητικής είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να αποκτήσουν δίπλωμα.
































