Ανανέωσαν Μαλιάκας- Κεφάλας
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νικήτα Μαλιάκα και τον Μιχάλη Κεφάλα θα ανακοινώσει σήμερα ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Οι δύο έμπειροι ποδοσφαιριστές έδωσαν τα χέρια με τη διοίκηση του συλλόγου και θα παραμείνουν στο «Οικονομίδειο» και τη νέα χρονιά. Από την πρώτη στιγμή ο τεχνικός των «νεοφώτιστων» Δημήτρης Παρασκευόπουλος εισηγήθηκε την παραμονή των παικτών του βασικού κορμού, μέλη του οποίου είναι οι Μαλιάκας και Κεφάλας. Αμφότεροι συναντήθηκαν το περασμένο σαββατοκύριακο με τους διοικούντες και σε σύντομο χρονικό διάστημα συμφώνησαν παραμείνουν στο ρόστερ της ομάδας.
Η επίσημη ανακοίνωση του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος: ''Το Δ.Σ. προχωρώντας στην υλοποίηση του σχεδίου για την δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας με υψηλούς στόχους στο πρωτάθλημα της Α κατηγορίας Δωδεκανήσου και λαμβάνοντας υπόψη την έκθεση του προπονητή για παραμονή του βασικού κορμού και την απόκτηση ορισμένων αξιόλογων ποιοτικών ποδοσφαιριστών ανακοινώνει τα εξής :
Α) Την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Νικήτα Μαλλιάκα και Μιχάλη Κεφάλα .
Β) Την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Κώστα Πελέκη .
Η επιτροπή μεταγραφών θα συνεχίσει τις επαφές και θα εκδοθεί νέο δελτίο τύπου την Τετάρτη 12/6 .
































