Παραμένει ο Παγκράτης!
Τη φανέλα του Ηρακλή Μαριτσών στην σεζόν 2020-2021 θα συνεχίσει να φορά ο Αλέξανδρος Παγκράτης. Ο ακραίος αμυντικός συναντήθηκε με την διοίκηση των «πρασίνων» και συμφώνησε στην επέκταση της συνεργασίας του και πλέον απομένουν ορισμένες τυπικές λεπτομέρειες προς διευθέτηση, προκειμένου να ανακοινωθεί και επίσημα η παραμονή του στο έμψυχο δυναμικό των «πρασίνων». Ο Παγκράτης θα συνεχίσει στους «ροπαλοφόρους», ενώ θα συνεχιστούν οι ανανεώσεις και οι μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας.
































