Νέος πρόεδρος ο Διακάκης!
Με ενθουσιασμό, αισιοδοξία και θετική ενέργεια, ολοκληρώθηκε η συγκρότηση του Δ.Σ. του Διγενή Κοσκινού στην πρώτη συνεδρίαση του μετά τις αρχαιρεσίες που έγιναν την 20η Ιουνίου 2020. Για την επόμενη διετία η ομάδα θα πορευτεί με συλλογική ηγεσία και επικεφαλής τον Αντώνη Διακάκη με απόλυτη πλειοψηφία στον προεδρικό θώκο!
Το νέο Δ.Σ. συγκροτείται ως εξής:
Πρόεδρος : Αντώνιος Διακάκης
Αντιπρόεδρος: Βασίλειος Κώτης
Γενικός Γραμματέας: Σπυρίδων Ζιγροτάκης
Ειδικός Γραμματέας: Μιχαήλ Βογιατζής
Ταμίας: Νικόλαος Αντωνίου
Γενικός Αρχηγός: Δημήτριος Ηλιάδης
Έφορος Αθλημάτων: Ευγένιος Χριστοδούλου
Μέλος: Αντώνιος Τριαντάφυλλος
Μέλος: Αναστασία Ηλιάδη
Α’ αναπληρωματικό μέλος : Νικόλαος Καργάκος
Β’ αναπληρωματικό μέλος : Παναγιώτης Έλενας
Γ’ αναπληρωματικό μέλος : Ηλίας Χριστοδούλου
Πλέον ξεκινάει άμεσα ο σχεδιασμός της ομάδας με προτεραιότητα στο θέμα του προπονητή.
































