Τριπλή ανανέωση στον Ορφέα!
Τρεις νέες ανανεώσεις στον Ορφέα εν όψει της νέας σεζόν, αφού παρέμειναν στην ομάδα ο Νίκος Δουκίσσης, ο Κώστας Γκρίζης και ο Σονάλντο Μίλο. ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τρεις ποδοσφαιριστές.
Πρόκειται για τον ακραίο αμυντικό Νίκο Δουκίσση, τον μεσοεπιθετικό Κώστα Γκρίζη και τον μέσο Sonaldo Milo. Οι ποδοσφαιριστές θα είναι στην διάθεση του προπονητή μας Παναγιώτη Μαθιού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021 και την συμμετοχή της ομάδας μας στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Ευχόμαστε στους ποδοσφαιριστές, καλή αγωνιστική περίοδο με υγεία''.
































