Μέχρι την Παρασκευή οι συμμετοχές!
Με ανακοίνωση της, η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου καλεί τα σωματεία να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στα πρωταθλήματα μέχρι και την προσεχή Παρασκευή στις 12:00. Αναλυτικά, η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής: ''Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εγγράφως και μέχρι την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020 και ώρα 12:00 , σε ποια από τα παρακάτω πρωταθλήματα (ανδρικό, γυναικείο, εφήβων, παίδων, νεανίδων, κορασίδων, παμπαίδων, παγκορασίδων, μίνι) που θα διοργανώσει η Τ.Ε. για την αγωνιστική περίοδο 2020-2021 προτίθεται να λάβει μέρος το σωματείο σας''.
































