Παρέμεινε στον Ορφέα ο Μαθιός!
Στον πάγκο του Ορφέα θα βρίσκεται και τη νέα χρονιά ο Παναγιώτης Μαθιός, με τον οποίο πέρσι η ομάδα έκανε εξαιρετική πορεία στη Β' Κατηγορία, ενώ θα έχει ξανά βοηθό του, τον Γιώργο Γιαννόπουλο. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Παναγιώτη Μαθιό. Του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία και επιτυχίες. Άμεσος συνεργάτης του Παναγιώτη Μαθιού στην τεχνική ηγεσία του συλλόγου μας, παραμένει ο Γιώργος Γιαννόπουλος''.
































