Παρέμεινε στον Γ.Α.Σ. ο Κουλούμπρης!
Η διοίκηση του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας για ακόμα μια χρονιά με τον έμπειρο προπονητή τερματοφυλάκων Νεκτάριο Κουλούμπρη. Με την ολοκλήρωση πλέον του προπονητικού team ο Μάρκος Στεφανίδης και οι συνεργάτες του, Μιχάλης Χαρτοφύλης και Νεκτάριος Κουλούμπρης ξεκινούν σε συνεργασία με τον τεχνικό Διευθυντή τον σχεδιασμό της ομάδας μας για τη νέα χρονιά. Προτεραιότητα όλων είναι η παραμονή του περσινού κορμού και η ενίσχυση του με παίκτες από την ευρύτερη περιοχή της Δωδεκανήσου. Ο πρόεδρος κ. Χατζηνικήτας και το Δ.Σ. του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος εκφράζουν στον ποδοσφαιριστή Νίκο Σαχίνη τις θερμότερες ευχές για πλήρη ανάρρωση και άμεση επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους. Σου ευχόμαστε από αυτόν τον αγώνα να βγεις ακόμα πιο δυνατός .
































