Πήρε Παπαγεωργίου και Παπαστεργή!
Διπλό μεταγραφικό χτύπημα για την Ασπίδα Σαλάκου, η οποία έδωσε τα χέρια με τον Κώστα Παπαγεωργίου και τον Στέργο Παπαστεργή (φωτό). Ο πρώτος θα φορέσει ξανά τη φανέλα της Ασπίδας μετά από δύο χρόνια, είναι επιθετικός και πέρσι αγωνιζόταν στο Νηρέα. Ο Παπαστεργής είναι μέσος και πριν από λίγες μέρες αποχώρησε από τον Πολύστρατο Λαέρμων, δίνοντας τα χέρια με τον πρόεδρο της ομάδας Σπύρο Βαγιανάκη.
































