Ανανέωσε ο Αλαβέρας!
Στον Ευαγόρα θα παίξει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Γιώργος Αλαβέρας, ο οποίος παραχωρήθηκε δανεικός για ένα ακόμη χρόνο από τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, στον οποίο και ανήκει. Η ανακοίνωση της ομάδας: «Ο Α.Ο. Ευαγόρας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας για ακόμη ένα χρόνο του ποδοσφαιριστή Γιώργου Αλαβέρα. Ο παίκτης αγωνίζεται με μορφή δανεισμού από την ομάδα του Ιάλυσου, όπου και ανήκει τυπικά».
































