Νικητές XMEN και Ασγούρου
Οι XMEN κατέκτησαν την πρώτη θέση στο τουρνουά 8Χ8 του ''Αρένα'' και τα Ασγούρου στο 5Χ5. Μετά από ένα ωραίο παιχνίδι με ανατροπές και αποβολές, η ομάδα των ΧΜΕΝ ισοφάρισε το παιχνίδι στο τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού αφού πριν οι βετεράνοι είχαν προηγηθεί ένα λεπτό πριν. Οι δύο ομάδες πρόσφεραν πλούσιο θέαμα δικαιολογώντας την παρουσία τους στον τελικό. Οι βετεράνοι φάνταζαν φαβορί πριν το ματς, έφτασαν μισό λεπτό πριν την κατάκτηση του τίτλου αλλά οι x men καταθέτοντας ψυχή και παρά τις δύο αποβολές που είχαν ισοφάρισαν στη λήξη και στην διαδικασία των πέναλτι κέρδισαν την ομάδα των Βετεράνων με 2-1.
Στον τελικό του 5Χ5 τα Ασγούρου κατάφεραν να πάρουν το πρωτάθλημα παρότι τερμάτισαν στην τέταρτη θέση του ομίλου. Αφού πρώτα απέκλεισαν τους battery στα ημιτελικά στον τελικό συνάντησαν τους utsiders που φάνταζαν φαβορί της αναμέτρησης. Τα ασγούρου ήταν καλύτερα κάτι που φαίνετε και από το τελικό σκορ (5-2) και έτσι πήραν το πρωτάθλημα. Η διεύθυνση του Αρένα ευχαριστεί όλες τις ομάδες για την συμμετοχή τους στα τουρνουά και σας εύχεται καλό καλοκαίρι. Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί η πρόσκληση για το καλοκαιρινό τουρνουά.
































