Ανοίγει το στέκι του Ηρακλή!
Η διοίκηση του Ηρακλή Μαριτσών ενημερώνει ότι το στέκι της ομάδας ανοίγει την Δεύτερα στις 25-6-18 και θα βρίσκεται για άλλη μια χρόνια έξω από τις εγκαταστάσεις του γηπέδου. Ελάτε να απολαυσουμε όλοι μαζί το καταπληκτικό ντόπιο σουβλάκι μας μαζί με την παγωμένη μπύρα! Η παρουσία σας είναι απαραίτητη για να συνεχίσει η ομάδα μας να προσφέρει στον τοπικό αθλητισμό. Με εκτίμηση ο Πρόεδρος του Ηρακλή Μαριτσων,Μανώλης Παπαδημήτρης.
































