Κρέμασε τη σφυρίχτρα του!
Ο Μάνος Μίαρης κρέμασε τη σφυρίχτρα του, αφήνοντας μάλιστα και αρκετές αιχμές στην ανακοίνωση του. Αναλυτικά: ''Έπειτα απο την εκ προοιμίου αδικία τη σεζόν 2017-18, σχετικά με την ανεξήγητη και αναίτια αποπομπή μου απο τον πίνακα αξιολογημένων διαιτητών Β' Εθνικής, αλλά και την κατ' εξακολούθηση της άδικης μη τοποθέτησής μου στον πίνακα μέχρι και σήμερα, για τους προαναφερθέντες λόγους, αποσύρομαι απο την ενεργό δράση, ύστερα απο 13 συναπτά έτη στο λειτούργημα της διαιτησίας σε Δ-Γ-Β εθνική. Ομολογουμένως η απόκτηση πολλών εμπειριών δημιουργούν ανάμεικτα συναισθήματα. Πρόκειται για μεγάλο και δύσκολο <<σχολείο>> το άθλημα του ποδοσφαίρου. Σημαντικό είναι να γνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις μόνος, και πως να υπερβείς αυτό, αλλά σημαντικότερο ακόμα να μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους εν ενεργεία και μη, που είχα την τιμή να συνεργαστώ, είτε για την επιτυχή διεκπεραίωση αγωνιστικών δοκιμασιών, είτε μέσα απο τα επιμορφωτικά σεμινάρια, καθώς κι όσους συνέβαλαν στην περάτωση αθλητικών εκδηλώσεων που είχα την τιμή-τύχη να συμμετάσχω. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μου στα παραπάνω, εύχομαι σε όλους καλή αγωνιστική σεζόν και καλό καλοκαίρι''.
































