Στον Πολυβώτη Γερογιάννης και Κάσδαγλης
“Πακέτο» στον Πολυβώτη Νισύρου θα παίξουν την προσεχή σεζόν ο Μανώλης Γερογιάννης και ο Παναγιώτης Κάσδαγλης, που έπαιξαν στον Δωριέα. Αμφότεροι έμειναν ελεύθεροι και θα παίξουν στην ομάδα της Νισύρου. Ο Γερογιάννης έχει παίξει ως αμυντικό χαφ και στον Ποσειδώνα Καρπάθου, ενώ ο Κάσδαγλής επιστρέφει μετά από ένα χρόνο στον Πολυβώτη, έχοντας παίξει στον Ευαγόρα. Ο Γερογοάννης είναι 19 ετών και ο Κάσδαγλης 20.
































