Κόντρα στον Μέγα Αλέξανδρο!
Μετά τη χθεσινή ήττα από το Μαρούσι με σκορ 58-40, η υπόθεση- τίτλος έσβησε για τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος, ο οποίος σήμερα θα παίξει με τον Μέγα Αλέξανδρο, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής για το φάιναλ-φορ στο μπάσκετ με αμαξίδιο. Το παιχνίδι στο κλειστό γυμναστήριο της Νέας Σμύρνης θα ξεκινήσει στις 20:00 και ο στόχος της ομάδας μας είναι να πάρει τη νίκη, έτσι να διεκδικήσει τουλάχιστον τη δεύτερη θέση. Τη φανέλα του Γ.Σ.Δ. θα φορέσουν οι: Χατζηδημητρίου, Χαμαντί, Χαρτερός (θα ανέβει σήμερα στην Αθήνα), Χατζηκαντής, Μαρτσάκης, Πλαγγέτη, Λουκάς, Καριώτης και Παπαναστασίου. Όλοι οι αγώνες, καθώς και η τελετή έναρξης και λήξης, θα προβληθούν σε live streaming από τη σελίδα της Ομοσπονδίας στο Facebook. Στις 18:00 θα διεξαχθεί το ντέρμπι τίτλου ανάμεσα στο Μαρούσι και τον Άτλαντα Αθηνών, που θα κρίνει λογικά και το πρωτάθλημα.
ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
(18.00): Μαρούσι- Άτλας Αθηνών
(20.00): Μέγας Αλέξανδρος- Γ.Σ. Δωδεκάνησος
































