Ανανέωσε και ο Φυλακούρης!
Οι ανανεώσεις συνεχίζονται στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, αφού στην ομάδα θα παραμείνει και τη νέα σεζόν ο Μιχάλης Φυλακούρης. Στην επίσημη ανακοίνωση τους οι ''ερυθροκίτρινοι'' αναφέρουν: ''Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Μιχάλη Φυλακούρη. Ο έμπειρος αμυντικός συμφώνησε να παραμείνει στην ομάδα και τη νέα αγωνιστική περίοδο.Ο ίδιος είπε: ''Κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να παίζει σε πιο υψηλό επίπεδο όπως είναι η Γ' Εθνική. Πιστεύω είναι το όνειρο του καθενός να αγωνίζεται όσο πιο ψηλά γίνεται, κι εγώ από τη μεριά μου, θα επιδιώξω ακριβώς αυτό το πράγμα. Εύχομαι να έχουμε υγεία και μία καλή αγωνιστική περίοδο''.
































