Στην Πάτμο πήγε ο Καζαντζόγλου
Στην Πάτμο βρέθηκε το περασμένο σαββατοκύριακο ο δάσκαλος του συλλόγου ΓΑΟ TAE KWON DO Παύλος Καζαντζόγλου, για τις εξετάσεις των προαγωγικών ζωνών που πραγματοποιήθηκαν στον τοπικό σύλλογο. Ο ίδιος συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία και θα μεταβεί ξανά στο νησί της Αποκάλυψης από 13 έως 17 Αυγούστου για να πάρει μέρος στα σεμινάρια Hapkido- IKMAS που θα γίνουν εκείνη την περίοδο στην Πάτμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 14 Ιουλίου ο ΓΑΟ TAE KWON DO θα κάνει την ημερήσια εκδρομή του στον Προφήτη Ηλία και στα Στεγνά.
































