Πήρε Σαρούκo και Μανδαλιό!
Δύο ακόμη ποδοσφαιριστές ενέταξε στο δυναμικό του ο Ορφέας, ο οποίος έδωσε τα χέρια με τον Μανώλη Σαρούκo από το Ροδιακό και τον επίσης νεαρό Πολυχρόνη Μανδαλιό, που αγωνιζόταν στους μικρούς του Διαγόρα. Η ομάδα του Άρη Μιχαηλίδη συνεχίζει την ενίσχυση της, ώστε να κάνει μία καλή πορεία στη Β’ Κατηγορία και γιατί όχι να διεκδικήσει μία θέση που οδηγεί στα μεγάλα σαλόνια του τοπικού ποδοσφαίρου.
































