Επέστρεψε στην Α.Ε. Δικαίου ο Δρόσος!
Παρελθόν από τον Διαγόρα θα πρέπει να θεωρείται ο Μιχάλης Δρόσος (δεξιά στη φωτό)… Ο νεαρός 20χρονος αθλητής θα επιστρέψει στην Α.Ε. Δικαίου, στην οποία ανήκει. Ο ταλαντούχος παίκτης έπαιξε για δύο χρόνια στον «γηραιό» με υποσχετική, η οποία έληξε, ενώ παράλληλα ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε δημόσιο Ι.Ε.Κ. και επιστρέφει στην πατρίδα του στην Κω. Ο Δρόσος θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το ρόστερ της Α.Ε. Δικαίου, ενώ βρίσκεται ήδη στην Κω λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Ο νεαρός παίκτης θα αποτελέσει ένα από τα βασικά όπλα της Α.Ε. Δικαίου τη νέα χρονιά και αποκτώντας εμπειρίες στην «τέντα», επιστρέφει στην ομάδα που τον ανέδειξε. Για τον Διαγόρα, ο Δρόσος είναι ο τρίτος σίγουρος παίκτης που αποχωρεί, μετά τον Δημήτρη Βογιατζή (θα βρίσκεται στα Χανιά για επαγγελματικούς λόγους και ίσως κλείσει στο «νεοφώτιστο» Κύδωνα) και τον Γιώργο Παπαδημητρίου, που ανήκει στο Φιλαθλητικό και αγωνίστηκε με υποσχετική στον «γηραιό».
Από κει και πέρα αναμένεται να γίνουν κι άλλες προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ της ομάδας, με τον Γιάννη Τσακίρη να έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό του νέου Διαγόρα, σε συνεργασία με τον έφορο μπάσκετ Κώστα Χαλκιόπουλο. Οι «κυανέρυθροι» δεν έχουν κινηθεί ακόμη στο μεταγραφικό παζάρι και λογικά παίρνει μπροστά η μηχανή τους, αν και δεν έχουν οριοθετηθεί ακόμη οι στόχοι τους για τη νέα σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι αμφίβολο παραμένει αν θα συνεχίσει στην «τέντα» ο Σπύρος Μήτσης, κάτι που θα εξαρτηθεί τις επόμενες μέρες. Με απλά λόγια και σε περίπτωση που δεν αποχωρήσει άλλος παίκτης, ο Γ.Σ. Διαγόρας θα πρέπει να ψάξει για την απόκτηση τουλάχιστον 5-6 αθλητών εντός και εκτός Ρόδου για να παρουσιάσει ένα αξιόμαχο ρόστερ, που να διεκδικήσει τον τίτλο στα Δωδεκάνησα.
































