Με Σαββιδάκη η Δόξα Ψίνθου!
Με τον Γιώργο Σαββιδάκη θα παρουσιαστεί στον πάγκο της η Δόξα Ψίνθου την προσεχή αγωνιστική περίοδο. Μετά τη συγκρότηση σε σώμα του νέου διοικητικού συμβουλίου, το βασικό μέλημα του προέδρου Μιχάλη Κωστομοίρη ήταν το θέμα του προπονητή. Οι «βυσσινί» συναντήθηκαν με τον Γιώργο Σαββιδάκη και συμφώνησαν να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας. Μάλιστα σήμερα πρόκειται να ανακοινωθεί και επίσημα η συμφωνία, με τον Σαββιδάκη να κάθεται για πρώτη φορά στο τιμόνι της ομάδας, με δεδομένο ότι μέχρι πέρσι εργαζόταν στα τμήματα υποδομής του Ηρακλή Μαριτσών. Όπως είναι εύλογο ξεκινάει άμεσα ο σχεδιασμός της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, με βασικό στόχο των Ψινθενών την παραμονή στην Α’ Κατηγορία.
































