Παραιτήθηκε ο Μοσκιού
Συνάντηση πραγματοποίησαν την περασμένη Δευτέρα τα σωματεία-μέλη της Τοπικής Επιτροπής Πετοσφαίρισης Δωδεκανήσου, τα οποία έδωσαν το «παρών» με έναν εκπρόσωπό τους στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο lounge café-bar NAVARONE στο Παραδείσι. Τα θέματα ημερήσιας διάταξης που συζήτησαν οι ομάδες βόλεϊ του νησιού μας, ήταν κυρίως ο απολογισμός της αγωνιστικής περιόδου 2014-2015 που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο καιρό, ενώ κατά τη διάρκεια της συνάντησης τα σωματεία κατέθεσαν τις δικές τους προτάσεις για τη νέα αγωνιστική χρονιά που έρχεται. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, ο πρόεδρος της Τ.Ε. Ε.Ο.ΠΕ. Ανδρέας Μοσκιού υπέβαλε την παραίτηση του, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους, οπότε αναμένονται εξελίξεις.
































