Παρέμεινε και ο Ρεκλείτης!
Μετά τον Παναγιώτη Σπάρταλη και τον Σάββα Παφιάκη, ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανανέωσε τη συνεργασία του και με τον Βαγγέλη Ρεκλείτη, καθώς είναι φανερή η πρόθεση των παικτών του βασικού κορμού. Στην ανακοίνωση τους, οι ''ερυθροκίτρινοι'' αναφέρουν χαρακτηριστικά: ''Ο ΓΑΣ Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Βαγγέλη Ρεκλείτη. Ο 26χρονος μέσος θα παραμείνει και τη νέα χρονιά στην οικογένεια του Ιάλυσου.
Ο ίδιος δήλωσε: Είμαι πολυ ευχαριστημένος που τα βρήκαμε τόσο γρήγορα με την ομάδα καθώς και εγώ και η διοίκηση θέλαμε να παραμείνω. Στην ομάδα υπάρχει πολύ καλό κλίμα και εύχομαι να πάνε όλα καλά και την νέα χρονιά.'
































