Το αντίο του Παπαστεργίου!
Ο Κώστας Παπαστεργίου αποφάσισε να πει το δικό του αντίο στον Απόλλωνα Καλυθιών. «Μετά από έξι χρόνια στις Ακαδημίες του Απόλλωνα Καλυθιών πήρα την απόφαση να σταματήσω γιατί πιστεύω ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή. Πριν έξι χρόνια βρήκα μια φουρνιά από μικρά παιδιά τα οποία σήμερα θα αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον Απόλλωνα της Β' Κατηγορίας. Έγιναν πλέον Έφηβοι με πολύ ταλέντο και χαρακτήρα να πετύχουν πολλά πράγματα στα γήπεδα και στη ζωή τους. Από πίσω τους άλλα 70 παιδιά διάφορων ηλικιών οι νέοι Απολλωνιστές. Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους παράγοντες της ομάδος μας όλα αυτά τα χρόνια, τους γονείς των παιδιών για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ,τους ανθρώπους που συνεργάστηκα (Καμπούρη, Νικολό, Δημητριάδη, Παπαδιό, Σαχινίδη ) και ειδικά έναν άνθρωπο που είχα την τιμή να έχω συμπαίκτη-προπονητή τον σοφό όπως τον αποκαλούμε εδώ στις Καλυθιές τον Λευτέρη Σταυρή. Πιστεύω ότι έκανα ότι μπορούσα να βγάλουμε σωστούς ανθρώπους και αθλητές μέσα στα γήπεδα Αν κάποιους στενοχώρησα ένα μεγάλο συγνώμη. Να έχουμε υγεία και χαρές πάντες».
































