Πάμε γερά Ιπποκράτη!
Πανέτοιμος, πάνοπλος και αποφασισμένος για την άνοδο στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής. Ο πρωταθλητής Δωδεκανήσου στους άνδρες θα αντιμετωπίσει σήμερα στις 17:00, στο κλειστό γυμναστήριο του Εσπέρου στην Καλλιθέα, τον Πανναξιακό, στο ντέρμπι που θα κρίνει κατά 99% την άνοδο στις εθνικές κατηγορίες. Η ομάδα του Μάκη Κανενόπουλου βρίσκεται από χθες στην Αθήνα και σήμερα ευελπιστεί να πάρει τη νίκη ανόδου στο ντέρμπι με τους πρωταθλητές Κυκλάδων. Στην Αθήνα βρίσκονται από χθες το μεσημέρι 14 αθλητές, μεταξύ των οποίων και ο 17χρονος Ανδρέας Βουλιάκης, που σπουδάζει στην Αμερική και το δελτίο του ανήκει στον Ιπποκράτη. Στον σημερινό τελικό, ο Δραμινός τεχνικός θα στηριχθεί στους: Αντώνη Ασημακόπουλο, Κώστα Τσότσο, Δημήτρη Πλευράκη, Γιώργο Σκούφη, Παύλο Τσιλιγκίρη, Νώντα Γκοράτσα, Παναγιώτη Γούναρη, Σωτήρη Κατσούβα, Νίκο Μόσχο, Παναγιώτη Χατζημάρκο, Γιώργο Γιαννούλη, Κώστα Βουρλούμη, Φραντζέσκο Χρήστου και Ανδρά Βουλιάκη.
Όπως είναι γνωστό στους αγώνες μπαράζ (24 έως 26 Ιουνίου) δεν θα πάρει μέρος ο πρωταθλητής της Τ.Ε. Λέσβου Παπάδος Γέρας, ο οποίος παραιτήθηκε από τα παιχνίδια. Στην άλλη σημερινή αναμέτρηση (17:00) ο Όμηρος Καλλιμασιάς θα παίξει με την Αναγέννηση Σάμου, λογικά στο παιχνίδι που θα κρίνει και την τρίτη θέση στους αγώνες μπαράζ.
ΣΗΜΕΡΑ:
(17:00): Όμηρος Καλλιμασιάς- Αναγέννηση Σάμου
(19:00): Πανναξιακός- Ιπποκράτης Κω
ΠΕΜΠΤΗ(25/06):
(17:00): Ιπποκράτης Κω- Όμηρος Καλλιμασιάς
(19:00): Αναγέννηση Σάμου- Πανναξιακός
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(26/06):
(16:00): Πανναξιακός- Όμηρος Καλλιμασιάς
(18:00): Αναγέννηση Σάμου- Ιπποκράτης Κω
































