Τέλος ο Τζάτζος
Παρελθόν από τη θέση του προέδρου του Ανταγόρα αποτελεί ο Κοσμάς Τζάτζος. Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει: ''Το διοικητικό συμβούλιο του Ανταγόρα Κω ανακοινώνει την παραίτηση του κ. Κοσμά Τζάτζου από τη θέση του προέδρου και από μέλος του Δ.Σ. λόγω ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων στην γενέτειρα του Ξάνθη. Η διοίκηση, οι προπονητής και οι αθλητές του Ανταγόρα θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τον κ. Τζάτζο για τις προσφερθείσες υπηρεσίες του στο σύλλογο. Καθήκοντα προέδρου στον Π.Α.Σ. ΑΝΤΑΓΟΡΑ θα ασκεί ο αντιπρόεδρος κ. Πλούμπης Μάριος. Παράλληλα θα θέλαμε να καλωσορίσουμε στην οικογένεια του Ανταγόρα τα νέα τακτικά μέλη του Δ.Σ., Παναγιώτη Γρηγορίου, Μηνά Οικονόμου και Άγγελο Πλούμπη Άγγελο στους οποίους ευχόμαστε καλή δύναμη''.
































