Σεμινάριο για διαιτητές
Οργάνωση σεμιναρίου στο πλαίσιο προετοιμασίας τοπικών Διαιτητών και παρατηρητών πριν την έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής περιόδου 2014-2015 θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 20-21 Σεπτεμβρίου 2014. Η αίτηση για συμμετοχή στο σεμινάριο πρέπει να κατατεθεί στα γραφεία της ΕΠΣΔ /φαξ 2241022909 η στο email:[email protected] έως την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014. Όποιος από τους διαιτητές η παρατηρητές διαιτησίας δεν κάνει αίτηση, δεν θα μπορεί να συμμετέχει στην δύναμη διαιτητών- παρατηρητών της Ε.Π.Σ.Δ.
*Η Ε.Π.Σ.Δ. ενημερώνει ότι η έναρξη της νέας σχολής διαιτησίας θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30/6/2014 στις 19:00 σε αίθουσα του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου (Διεύθυνση: πάροδος Δημητρίου Αναστασιάδη 4).
































