Παρέμεινε η Χελιώτη!
Το «μυαλό» του Ιπποκράτη Κω παρέμεινε στη θέση του! Ο λόγος για τη Ξένια Χελιώτη, η οποία έδωσε τα χέρια με τη νέα διοίκηση του συλλόγου και θα παραμείνει για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Κω, βοηθώντας τον Ιπποκράτη να πετύχει το στόχο του στην Α1. Στον Ιπποκράτη λοιπόν αποφάσισαν να ξεκινήσουν απ’ τον «εγκέφαλο» της ομάδας την πλέι- μέικερ του συλλόγου, που θα αγωνίζεται με τον χρώματα της ομάδας του νησιού για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η Χελιώτη άλλωστε είναι μια απ’ τις πιο σταθερές αθλήτριες όχι μόνο του Ιπποκράτη Kos Hotel αλλά και όλου του πρωταθλήματος πραγματοποιώντας μια εξαιρετική χρονιά φέτος τόσο στο πρωτάθλημα της Α1 όσο και στο final-4.
Tην τελευταία αγωνιστική περίοδο που μας πέρασε η Χελιώτη είχε μέσο όρο 8 πόντους ανά παιχνίδι, ήταν δεύτερη στις ασίστ με 4.5 μ.ο , 13η στα κλεψίματα (1.6 μ.ο) ενώ αγωνιζόταν κατά μέσο όρο σε κάθε ματς 38:41 λεπτά «κουβαλώντας μεγάλο κουπί» και δίνοντας τα πάντα εντός αγωνιστικού χώρου σε άμυνα και επίθεση.
































