Πήρε το δίπλωμα!
Κάτοχος διπλώματος Γ’ Κατηγορίας είναι και επίσημα πλέον ο Μιχάλης Καρακωνσταντής, ο οποίος παρακολούθησε με απόλυτη επιτυχία τα μαθήματα της σχολής του Σ.Ε.Π.Κ. στο Ηράκλειο. Ο νεαρός τεχνικός με επιμονή, σκληρή δουλειά, διάβασμα και πρακτική εξάσκηση, τα κατάφερε περίφημα και ενημερώθηκε από τον Σ.Ε.Π.Κ. ότι πέρασε με απόλυτη επιτυχίας στις εξετάσεις κερδίζοντας με το σπαθί του, το δίπλωμα προπονητικής Γ’ Κατηγορίας. Ο Καρακωνσταντής εργάζεται στα τμήματα υποδομής του Δωριέα στ’ Αφάντου και συχνά- πυκνά ταξίδευε στο Ηράκλειο για να παρακολουθήσει τα μαθήματα της σχολής. Του αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθεια του και του ευχόμαστε εις ανώτερα… Σειρά παίρνουν τώρα ο Χρήστος Γκογκίδης και ο Δημήτρης Σαρίκας, οι οποίοι σε λίγες μέρες αναμένεται επίσης να γίνουν κάτοχοι των αντίστοιχων διπλωμάτων, αφού παρακολούθησαν μαθήματα στη σχολή του Σ.Ε.Π.Κ. της Γ’ Κατηγορίας.
































