''Ευχαριστώ'' σε Μποσγανά!
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Π.Σ.Δ. ευχαριστούν, τον προπονητή των Μικτών ομάδων κ. Μποσγανά Γεώργιο για την αγαστή συνεργασία που είχαν όλο το χρονικό διάστημα που ήταν προπονητής στις Μικτές μας ομάδες, και του εύχονται καλή επιτυχία και καλή πορεία να έχει στην συνέχιση της προπονητικής του καριέρας αλλά και στην ζωή του. Ο προπονητής- παιδαγωγός κ. Μποσγανάς συνέβαλε και αυτός με τις δυνάμεις του για την καλύτερη εικόνα, την πορεία, την ανάπτυξη και την βελτίωση του Δωδεκανησιακού μας ποδοσφαίρου.
Γραματεία της Ε.Π.Σ.Δ.
































