Ανανέωσε ο Ροδίτης
Η «σημαία» του Ήλιου Ιαλυσού, ο Λάμπρος Ροδίτης παρέμεινε στον… ιστό της! Ο έμπειρος σέντερ αποφάσισε να παραμείνει για μία ακόμη χρονιά στον Ήλιο, οπότε και θα τεθεί κανονικά στη διάθεσή του Γιώργου Χατζηκαλημέρη. Ο δυναμικός παίκτης φέτος αποτέλεσε μέλος του βασικού κορμού της ομάδας και θα συνεχίσει κανονικά το μπάσκετ στην ομάδα της Ιαλυσού. Ο Ήλιος θα προσπαθήσει να ενισχυθεί κατά τη διάρκεια της μεταγραφικής περιόδου, έτσι ώστε να δείξει ένα καλύτερο πρόσωπο, αφού φέτος δεν κατάφερε να κάνει νίκη στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Η ομάδα της Ιαλυσού κέρδισε μόνο στα χαρτιά τον Παντηλιακό και ο στόχος είναι η επιστροφή ορισμένων παλιών αθλητών, ώστε να δυναμώσει το ρόστερ.
































