''Πάντα υπάρχει συνέχεια''
Δηλώσεις με τις οποίες ευχαριστεί, διοίκηση, παίκτες, προπονητές αλλά και τον κόσμο του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος έκανε ο Λευτέρης Δράκος, ενώ στο τέλος δεν παρέλειψε να ευχηθεί καλή επιτυχία στην ομάδα και τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά. Ο Λευτέρης τα δυο τελευταία χρόνια αποτέλεσε βασικότατο στέλεχος των επιτυχιών του Γ.Α.Σ. και σίγουρα θα μείνει στην μνήμη του κόσμου. «Ευχαριστώ πολύ για αυτά τα 2 χρόνια γεμάτα επιτυχίες ήταν από τα καλύτερα μου! Ευχαριστώ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε τους προπονητές μου, τους κ.κ. Παρασκευόπουλο, Φραγκάκη και Αλεξανδρή. Τους συμπαίκτες μου που είχαμε πραγματικά άριστη σχέση και κύριος τον κόσμο για την αγάπη που μου έδειχνε διαρκώς! Τους εύχομαι μέσα από την καρδιά να εκπληρώσουν φέτος τους στόχους που έχουν θέσει. Πάντα υπάρχει συνέχεια''.
































