Στέψη ή παράταση στην αγωνία;
Σήμερα το βράδυ στο κλειστό γυμναστήριο της Κρεμαστής θα διεξαχθεί ο δεύτερος τελικός των νεανίδων ανάμεσα στο Φοίνικα και την Τελχινίδα. Η ομάδα του Νίκου Τσιντομηνά κέρδισε στο τάι-μπρέικ (3-2) το πρώτο παιχνίδι στο «Βενετόκλειο» και σε περίπτωση νίκης στην Κρεμαστή, θα στεφθεί πρωταθλήτρια Δωδεκανήσου. Ο Α.Ε.Σ.Π. Φοίνικας θέλει να φέρει τους τελικούς στα ίσια, να ισοφαρίσει 1-1 τις νίκες και να υπάρξει και τρίτο παιχνίδι στο «Βενετόκλειο». Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20:00…
Κρεμαστή (20:00): Α.Ε.Σ.Π. Φοίνικας- Ρ.Σ.Φ.Π. Τελχινίς (Ν)
































