Ο Δήμος Τήλου τίμησε τον Γιαννάκη!
Ο Δήμος Τήλου, τίμησε με τον καλκύτερη δυνατό τρόπο τον Παναγιώτη Γιαννάκη για την προσφορά του στο ελληνικό μπάσκετ, με τον δράκο να μένει ενθουσιασμένος από τις ομορφιές του νησιού. Ο Δήμος Τήλου με ανακοίνωση του αναφέρει τα εξής: ''Είχαμε την ευλογία να φιλοξενήσουμε στην Τήλο μας τον ζωντανό θρύλο της καλαθοσφαίρισης , τον «δράκο» Παναγιώτη Γιαννάκη. Τα παιδιά αλλά και οι «μεγάλοι» της Τήλου είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον θρύλο και να διδαχθούν τα μυστικά του αθλήματος και όλα τα καλά του αθλητισμού. Ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η ακαδημία του πραγματοποίησαν προπονήσεις στο δημοτικό σχολείο στα πλαίσια της αγαπημένης κοινωφελούς σε ένα τριήμερο γεμάτο μπάσκετ και γυμναστική. Ο Δήμος Τήλου το Σάββατο είχε την τιμή να βραβεύσει τον δράκο του ελληνικού μπάσκετ ευχαριστώντας παράλληλα για την τεράστια προσφορά του στον αθλητισμό αλλά και στα μικρά απομακρυσμένα νησιά. Πρότυπα σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη πραγματικά μας εμπνέουν και μας δίνουν κίνητρο να συνεχίσουμε τον αγώνα μας με σωστό σχεδιασμό, επιμονή και συστηματική δουλειά. Παναγιώτη Γιαννάκη και Giannakis Academy ευχαριστούμε''.
































