Το ''ευχαριστώ'' του Ο.Α.Κ.!
Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Καλύμνου εξέδωσε ανακοίνωση και ευχαρίστησε τους Ίωνες Λέρου. Αναλυτικά: ''Άλλο ένα όμορφο τουρνουά έφτασε στο τέλος του. Εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές του Ομίλου της Λέρου για την άψογη διοργάνωση και την φιλοξενία τους. Προσπαθούμε όλοι μαζί να δώσουμε μια νέα ώθηση στο τένις των ενηλίκων παικτών και παικτριών με διοργανώσεις σε όλα τα νησιά των Δωδεκανήσων που έχουν υποδομές και εγκαταστάσεις. Αυτού του είδους οι διοργανώσεις θα συνεχιστούν και θα πυκνώσουν σε συχνότητα. Το νέο ραντεβού των δύο ομίλων έχει οριστεί για τον Σεπτέμβριο με διασυλλογικό τουρνουά γυναικών. Θέλουμε να συγχαρούμε τον νικητή Νίκο Κούρο για τις πολύ σπουδαίες νίκες που πέτυχε και για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Ο Νίκος είναι ο άνθρωπος που είναι πάντα δίπλα μας έτοιμος να υποστηρίξει με κάθε τρόπο αντίστοιχες και μεγαλύτερες διοργανώσεις. Είναι ένας πραγματικός εραστής του αθλήματος που όμως δεν μένει ποτέ στα λόγια''.
































