Προς αναβολή οδηγείται το αυριανό παιχνίδι ανάμεσα στον Διαγόρα και τη Ξάνθη, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Η αποστολή της Ξάνθης αναχώρησε για την Αλεξανδρούπολη απ’ όπου θα έπαιρνε πτήση για Αθήνα και στη συνέχεια άλλη μια απογευτινή για τη Ρόδο. Όμως η πτήση της από Αλεξανδρούπολη ακυρώθηκε, καθώς η κατάσταση λόγω του χιονιά στο “Ελ. Βενιζέλος” είναι αποτρεπτική όπως αναφέρει το «xanthi-sport». Ο ΑΟΞ γυρνάει πίσω στην βάση του και θα στείλει άμεσα το δικαιολογητικό της ακύρωσης της πτήσης της, κάτι που αναμένεται να “επικυρώσει” η SL2 με τον αγώνα της Τετάρτης, να πηγαίνει πιθανότατα προς Πέμπτη, ανάλογα βέβαια και με τα δεδομένα που θα υπάρξουν από τις καιρικές συνθήκες. Επιπλέον ουτε ο παρατηρητής του αγώνα κατάφερε να πετάξει για Ρόδο. Κατά τα φαινόμενα το παιχνίδι θα αναβληθεί σήμερα από τη διοργανώτρια αρχή.




































