
Αποχώρησε από τον Δωριέα ο Λοΐζος!
Την απόφαση του να αποχωρήσει από τον πάγκο του Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς πήρε ο Ηλίας Λοΐζος. Για προσωπικούς λόγους ο έμπειρος προπονητής δεν θα συνεχίσει τη νέα σεζόν στο τιμόνι του ιστορικού συλλόγου, στη Γ' Κατηγορία. Οι ''κιτρινόμαυροι'' πορεύθηκαν, έχοντας στον πάγκο τους τα τελευταία χρόνια τον Ηλία Λοΐζο, ωστόσο τώρα θα κληθούν να βρουν τον αντικαταστάτη του, αφού ο ίδιος αποφάσισε να μην συνεχίσει στην ομάδα.








































