
Επέστρεψε στον Σταυρό η Παπαεμμανουήλ!
Στον Σταυρό Καλυθιών επέστρεψε η Ειρήνη Παπαεμμανουήλ, την οποία καλωσόρισε η ομάδα. Αναλυτικά: ''Καλωσορίζουμε την Ειρήνη ξανά στην οικογένεια του Σταυρού! Η εμπειρία, το ήθος και η δυναμική παρουσία σου αποτελούν σημαντικά εφόδια για την ομάδα μας. Είμαστε χαρούμενοι που σε έχουμε και πάλι μαζί μας και σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και μια γεμάτη επιτυχίες χρονιά. Καλή αρχή και πάμε δυνατά για τα καλύτερα''.








































