Την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Β’ Κατηγορίας (1ος όμιλος) και την επιστροφή του στα μεγάλα «σαλόνια» του τοπικού ποδοσφαίρου γιόρτασε χθες στο στέκι του στον Άγιο Σουλά, ο Ευκλής Σορωνής. Το κλίμα ήταν γιορτινό, το «παρών» έδωσαν όλοι αυτοί που οδήγησαν ξανά μετά από αρκετά χρόνια τον Ευκλή στην Α’ Κατηγορία και όλοι μαζί διασκέδασαν με τη ψυχή τους, την άκρως επιτυχημένη σεζόν της ομάδας. Εσείς μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση από τη γιορτή και τη στέψη του Ευκλή Σορωνής, στον οποίο παραδόθηκε το κύπελλο του πρωταθλητή.




































