Να επιστρέψει στις νίκες θέλει το προσεχές Σάββατο ο Γ.Σ. Διαγόρας, ο οποίος θα φιλοξενήσει τον δεύτερο Ιωνικό, στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής της Football League. Οι «κυανέρυθροι» πάλεψαν στο Βόλο αλλά δεν μπόρεσαν να πάρουν ένα θετικό αποτέλεσμα και πλέον σκέφτονται μόνο το ματς με τον ισχυρό Ιωνικό. Το ευχάριστο για τον Πέτρο Ρουτζιέρη είναι ότι δεν έχουν προκύψει προβλήματα τραυματισμών, αφού εκτός από τον Σπύρο Γλυνό που αναμένεται να επιστρέψει σε αγωνιστικούς ρυθμούς στο εντός έδρας παιχνίδι της 22ης αγωνιστικής με το Αιγάλεω, όλοι οι υπόλοιποι αθλητές είναι διαθέσιμοι, συμπεριλαμβανομένων των Γιώργου Μπαρμπαρούση και Γιάννη Καρπαθάκη που εξέτισαν τις ποινές τους στην αναμέτρηση με την Νίκη Βόλου. Πάντως, ο Κυριάκος Ευαγγελιδάκης στο παιχνίδι με την Νίκη, αντίκρισε την τέταρτη κίτρινη κάρτα από την αρχή της σεζόν και οι άνθρωποι του Διαγόρα θα αποφασίσουν σε ποιο από τα επόμενα ματς θα εκτίσει την ποινή του.




































