Μεγάλη μάχη γίνεται στην ουρά για την παραμονή στη Football League… Μεγάλος κερδισμένος της 20ης αγωνιστικής ήταν ο Θεσπρωτός που κέρδισε εκτός έδρας την Ένωση Ασπροπύργου με 2-1 και πλέον έχει τον πρώτο λόγο για την παραμονή. Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος (4-0 τον Ολυμπιακό Βόλου) και η Καλαμάτα (1-0 τον Π.Ο. Τρίγλιας) παρέμειναν «ζωντανοί», ενώ ισόπαλα έληξαν τα ματς σε Καβάλα και Βέροια. Η Νίκη Βόλου κερδίζοντας τον Διαγόρα, προσπέρασε τη Βέροια και βρέθηκε στην 3η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
20η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Καλαμάτα- Π.Ο. Τρίγλιας 1-0
Α.Ο. Καβάλας- Ο.Φ. Ιεράπετρας 0-0
Γ.Α.Σ. Ιάλυσος- Ολυμπιακός Βόλου 4-0
Ένωση Ασπροπύργου- Θεσπρωτός 1-2
Νίκη Βόλου- Γ.Σ. Διαγόρας 2-1
Βέροια- Τρίκαλα 1-1
Ιωνικός- Αιγάλεω 3-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ





































