Μια ξεχωριστή ποδοσφαιρική συνάντηση διεξήχθη χθες το απόγευμα στο προπονητικό κέντρο του Ολυμπιακού στο Ρέντη, εκεί όπου αναμετρήθηκαν οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Ξάνθου Πάτμου, με τους βετεράνους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού. Πρόκειται για μια ακόμη σπουδαία φιλική αναμέτρηση για τους παλαίμαχους του Ξάνθου Πάτμου, οι οποίοι ανά τακτά χρονικά διαστήματα συνηθίζουν να δίνουν τέτοια παιχνίδια με γνωστές ομάδες.
ΠΗΓΗ: GIAFKASPORTS.GR





































