Ο Διαγόρας Βατίου με ανακοίνωση του ευχαρίστησε θερμά τον πρόεδρο του Δ.Ο.Π.Α.Ρ. Στέφανο Κυριαζή για την προσφορά αθλητικού υλικού στους ''κυανέρυθρους''. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Το διοικητικό συμβούλιο του Διαγόρα Βατίου εκφράζει τις ευχαριστίες του στον πρόεδρο του Δ.Ο.Π.Α.Ρ. Στέφανο Κυριαζή για την προσφορά αθλητικού υλικού στην ομάδα μας''.





































