Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου πρόκειται να ξεκινήσει η προετοιμασία του Α.Σ. Τήλος, που θέλει και φέτος να κάνει μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Με προπονητικό δίδυμο και φέτος τον Μερκούρη Μόσχου και τον Κυριάκο Σακελλάρη, οι Τηλιακοί ευελπιστούν να κάνουν αρκετές ζημιές και να διεκδικήσουν ότι καλύτερο μπορούν. Ο Α.Σ. Τήλος απέκτησε μέχρι στιγμής τον Γιώργο Καλαϊτζάκη (από την Ε.Γ.Ο.Η. της Α' Κρήτης), ενώ αντίθετα παρελθόν αποτελούν από την ομάδα ο Σταμάτης Νικολής και ο Σάββας Χατζηνικόλας, ενώ δεν αποκλείεται να γίνουν κι άλλες προσθήκες ώστε να δυναμώσει ακόμη περισσότερη η ομάδα




































