Σε ρυθμούς ρελαντί ο Γ.Σ. Διαγόρας κέρδισε με 7-0 στα Κοσκινού, τη Δόξα Καρδάμαινας, στο παιχνίδι με το οποίο «έπεσε» η αυλαία της 14ης αγωνιστικής στην Α’ Κατηγορία. Το παιχνίδι εξελίχθηκε σε… μονόλογο για τον «γηραιό», ο οποίος μέχρι το 33’ είχε προλάβει να πετύχει ήδη τέσσερα γκολ και να φτάσει άνετα στο «τρίποντο». Με τη νίκη αυτή η ομάδα του Ανδρέα Σταύρου ξέφυγε με +9 από το δεύτερο Φοίβο, δείχνοντας ότι το πρωτάθλημα εξελίσσεται σε παράσταση για ένα ρόλο. Το σκορ άνοιξε ο Κιοσέογλου στο 18’ για να κάνει το 2-0 στο 20’ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι ο Γεωργαλλής. Στο 32’ ο Παπαδημήτρης έκανε το 3-0 και ένα λεπτό αργότερα ο Αθανασίου με πέναλτι το 4-0. Στο β’ ημίχρονο, ο «γηραιός» κέρδισε και τρίτο πέναλτι (στο 58’), το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Γεωργαλλής (5-0), ενώ ο Μαθιός έγραψε στο ο 75’ το 6-0 και ο Γεωργαλλής κάνοντας χατ-τρικ στο 88' διαμόρφωσε το τελικό 7-0!





































