Μία ακόμη μεταγραφή έκανε ο Ηρακλής Λάρδου, ο οποίος απέκτησε το Μιχάλη Λούππο… Ο νεαρος μέσος έπαιζε στον Αστέρα Μασάρων και έδωσε τα χέρια με τους «κυανόλευκους», τους οποίους θα ενισχύσει στο νέο πρωτάθλημα. Ο Λούππος έκανε πολύ καλές εμφανίσεις πέρσι με τους Μασαρενούς και συμφώνησε με τον πρόεδρο του Ηρακλή Λάρδου Σάββα Πελέλα.




































