Νίκη παραμονής πέτυχε στο ντέρμπι του βορείου συγκροτήματος η Α.Ε. Λέρου, η οποία κέρδισε με 2-1 τον Α.Ο. Βαθύ, που βρίσκεται πλέον σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Οι γηπεδούχοι άνοιξαν το σκορ στο 12ο λεπτό με τον Φουντή, ενώ ο Ασπράς ισοφάρισε σε 1-1 για τους Καλύμνιους. Η λύτρωση για τους Λεριούς ήρθε στο 60ο λεπτό με τον Γιαννουκά, ο οποίος έκανε το 2-1 και χάρισε τη σπουδαία νίκη στην ομάδα του.




































